Piac- és konkurencia elemzés
Első lépésként látni kell, milyen piacon kell érvényesülnöd. Felmérjük, kik a konkurenseid, mennyire erős a digitális verseny, hol vannak piaci rések a webes megjelenésed szempontjából? Ki a célközönséged, és mekkora forgalmat bír el a vállalkozásod?
Kulcsszó kutatás, SEO stratégia
Melyek a piacod legerősebb, konverziókat (látogatókat, érdeklődőket, feliratkozókat, megrendelőket) vagyis bevételt generáló kulcsszavai? Milyen SEO stratégiát érdemes felépíteni? Weboldalad optimalizálását érdemes már a tervezésnél elkezdeni…
Tartalom készítés
Olyan tartalmakat aloldalakat, blog cikkeket készítek, amelyek pontos tervezést követően nagyobb eséllyel kerülnek a Google első oldalaira, hiszen a megfelelő kulcsszavakra vannak pozicionálva. Oldalaid mindig a megfelelő konverziós cél elérését célozzák.
Optimalizálás, Linképítés
A tartalmak folyamatos frissítése és optimalizálása, valamint az oldaladra mutató hivatkozások, vagyis backlinkek bővítése elengedhetetlen, hiszen a Google helyezések megtartásához végig a többi szereplővel kell versenyezned!
Árak
SEO audit
Kezdő csomag- Piackutatás
- Konkurencia elemzés
- Kulcsszókutatás
- Webaudit
- SEO stratégia
SEO PRO
Alapcsomag- Technikai SEO
- Linképítés
- Tartalommarketing: 2 aloldal vagy blogcikk
- Google Analytics beállítás
- Minimum 6 hónap!
SEO GURU
Prémium csomag- SEO PRO csomag, PLUSZ:
- Prémium linképítés
- Tartalommarketing: 4 aloldal vagy blogcikk
- GTM beállítás, konverziókövetés
- Minimum 6 hónap!